Eagle Vision rokib!

Üldiselt on nii, et igal ajahetkel on palju neid inimesi, kes võtavad sõna, kui mingi asi pinda käib või lihtsalt ei meeldi. Palju vähem aga neid, kes teevad sama, kui neile langeb osaks mõni positiivne kogemus. Mina pole selles osas mingi erand.

Aga eile käisin pärast pikka hoovõttu Eagle Visioni Pärnu mnt 10 salongis ära ja sai ka tellimus vormistet. Nagu ikka tavaks, antakse kaasa paber ja lubadus, et noh-nii 3-4 päeva pärast (Reedel) võib järgi tulla (kuna vahepeal ka 24 veebruar, rahvuspüha). Suur oli aga minu üllatus, kui ca pool tundi hiljem helistati mulle EVst ja öeldi, et teie prillid on valmis! Ja nii oligi, et vähem kui tund aega pärast tellimist olid uued okulaarid (nagu ütleb üks reklaam) käes! Rääkides underpromise vs overdeliverist! Ma ei usu, et EV inimesed siia seda lugema satuvad - ja ma pole ka üldse kindel, kas meeldiva optometristi nimi oli Maria - aga kui satuvad ja kui oli, siis Mariale aitäh hea teeninduse eest ja jõudu tööle!

Mida sellest kõigest järeldada? Mõistagi võib ju kiibitseda, et äkki juhtumisi oli neil parajasti selliseid klaase võtta või majanduslanguse tõttu on tööd/tellimusi vähe või lihtsalt oli õnnelik juhus, et nii läks või mõnel muul moel seda 'saavutust' vähendada - aga kliendina mind see hetkel üsna vähe huvitab. Fakt on see, et minu ootusi ületati väga väga suurel määral ja see on (või vähemalt peaks olema) minu arvates teeninduse ainuvõimalik eesmärk kehvematel aegadel - ja loodetavasti ka parematel, siiski.

Kommentaarid

margunnar ütles …
Akki sattusid hoopis osava manipuleerimise ohvriks. Sa ei tea kui kaua mingi toote tegemiseks laheb ning tootja annab meelega mega pika tahtaja, et nad su ootusi yletada saaksid ;)

Populaarsed postitused